lördag 25 juni 2011

Sixten avlämnad


Jag försökte lägga in denna suddiga bild i eftermiddags, när jag satt på Arlanda men allt försvann och sedan var det dags att gå ombord! Sixten är i tryggt förvar hos Marianne fastän det var gråt och tandagnisslan när vi åkte.
Nu sitter jag på rummet som är helt otroligt inrett. Ska ta lite bilder imorgon. Vi har inte utsikt mot Notre Dame, utan mot gården. Som kompensation har hotellet monterat en webbkamera åt andra hållet som visas på tv:n. Så vi har utsikt fast inte på riktigt. Vi checkade in vid 19, sedan rusade vi iväg till FNAC på Boul St. Germain, för att hämta biljetter vi beställt. Efter lite proviantering på Monoprix gick vi iväg för att äta middag, Jag hade spanat in ett ställe som serverade Iles flottants som dessert. Det kan väl bäst beskrivas som vaniljsoppa med äggvitebollar i, och jag älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar